Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere bakarak örgülmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun şehir analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izleme kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve ilişki alanları kabilinden değişlemkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işlemletmeniz için farklı değerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüksek etkinliği, yaraşır maliyette yapma zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele harbiden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde görev vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin mazi plana atılmasına temel hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değişlemti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle beraberinde artık “ne istersem onu tuzakırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz bekçi mehabetli rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Fen ve iletişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına hile iş vetirelerini değişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk meyanştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin kovuşturulma eden yıllarda internet şehir çtuzakışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tutulmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir kimlik belgesi başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir laf henüz var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çtuzakışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çtuzakışmalarda yapılan plasmanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında başlayıp şirketin gerçek mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birşunca projenin dönem ortamında üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da farklı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ruzuşeb huzurınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine rabıtalı. şu demek oluyor ki sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, ahir mergup mealları vermemektedir.