Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak artık internet üzerinde var olmayan firmaların kâr potansiyelleri yalnız birkaç müşterisi ve andıran çevresi ile sınırlı. Bu kaygı de, firma rehberlerine kaydı olan da olmayan da hemfikir. En ufak kaymakamlık, kasaba ayrıca inanması müşkül amma köylerin dahi esnafını tanıttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan arama motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, biriyi firmanın web sitesi ile mukabillaşacağınızdan tehlikesiz olabilirsiniz.
Bu denli sunma ve talebin kalın evetğu ortamlarda, satıcı yani firma – tuzakıcı yani alıcı kesinlikle partner bir noktada karşılaşmak isteyeceklerdir. Bu partner noktalar ortamında, en oflaz alternatif firma rehberleridir.
Günümüzde biriyi firma rehberi, öncelikle lokal yani elan yetersiz alanlarda iş vermekte. Sebebi ise, rehberin gaye kitlesine çok elan emeksiz halde ulaşabilir olması. Doğrusu, bugün lokal bir firma rehberi harismış olsanız, şuan ilçenizin varsa organize sanayi ya da kâr merkezlerine şahsen durumunda ziyaretler ile biriyi eşya alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kazanç elde etmeyi düşünen girizgâhimciler muhtevain de, nispeten yeğleme edilen bir delil türü olmasının sebebi de şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi